Laura säikähti tyttärensä Oonan pelkoa tavata äitiänsä ja senpä vuoksi Laura eräällä tapaamiskerralla tappoi tyttärensä, jotta saisi piilopirtissään aina olla tyttärensä kanssa.... Hän jutteli tytterelleen kuin tytär eläisi.  Oonan repliikit ovat siis Lauran omia harhaääniä. Psykon Norman Bates -tyylinen ratkaisu siis...

Laura: No niin Nuppu, nyt saadaan olla aina yhdessä, eikös olekin ihanaa?!:)

Oona: Onhan se, oikean ratkaisun teit, äiti rakas. Olen niin ylpeä sinusta kun osaat ratkaista kaikki asiat.

Laura: Ja kukaan muu ei meinaa uskoa minua, että toimin aivan oikein! Hulluna vain pitävät vaikka itse ovat sekaisin koko sakki!

Oona: No mutta tärkeintä on että itse tiedät missä mennään. Käyhän välillä katsomassa ettei se Aaro (=Eero) karkaa.

Laura: Minäpä käyn, odotahan tässä, Nöpöseni.
-------------------------------------------------
Laura: No niin roisto, alahan tunnustaa että olet Aaro!!!

Eero: E-e-e-e-e-n-n-n-n-n v-v-v-voi t-tehdä sitä kun minä tosiaan olen Eero.

Laura: Pidän sinua täällä niin kauan että tunnustat olevasi Aaro!

Eero istui Lauran edessä ja sitten takaa yhtäkkiä kuuluu ääni:

Laura, Laura, Laura.............

Laura: Eero!!!??

Eero: Aaro?????  Kuinka sinä olet elossa???

Mies asen kädessä Lauraa suoraan otsaan osoittaen vastaa: Väärin molemmilla. Ette kumpikaan tiedä tätä mutta kun Aaro ja Eero syntyivät, niin samalla synnyin myös minä. Vauvana minut adoptoitiin. Hauska tutustua, olen Iiro.

Laura: Mu-mut...

Iiro: Mutinat sikseen, istuhan Laura nyt siihen tuolillesi, niin köytän sinut

Eero: Siis.. mutta.. miten oikein osasit tänne ja tiesit meistä?

Iiro: Olen seurannut teitä - sinua ja Aaroa aikoinaan- koko elämäni. Sain jo teini-iässä tietää teistä ja olin usein lähistöllä seuraamassa mitä teille kuuluu. No niin, Laura. Köytän sinut siihen...
-----------------------------------------------------------------------------------
(tunteisiin.......)